Witamy na stronie Gazus.pl - pierwsza porównywarka cen gazu w Polsce

PGNIG promuje ogrzewanie domów gazem

W ubiegłym tygodniu ruszyła kampania marketingowa nowej oferty PGNiG, w której spółka promuje ogrzewanie domów gazem zwracając uwagę, że przyczynia się to zmniejszania smogu. 
 
Kampania marketingowa nowej oferty PGNIG pod hasłem "GAZEK Przyjazny Gaz PGNiG" ruszyła 6 września i ma być obecna w mediach do końca roku.

Oferta jest kierowana tak do nowych i obecnych klientów PGNiG ogrzewający piecami gazowymi swoje domy (grupa taryfowa W3 i W4). Odbiorcy gazu z PGNIG otrzymają zwrot równowartości nawet 12 miesięcy abonamentu, jeśli zadeklarują że pozostaną odbiorcą paliwa gazowego od PGNiG przez 24 miesiące.

Spółka podkreśla, że promuje w ten sposób ogrzewanie domów przyjazne dla środowiska, zmniejszające smog, ekologicznym paliwem jakim gaz ziemny.
Kampania obejmie media takie jak TV (kanały ogólnopolskie i wybrane stacje tematyczne), prasę ogólnopolską i regionalną. Dodatkowo kampanie wspierać będą działania w Internecie.

"Poprzednimi kampaniami, które po raz pierwszy pojawiły się w mediach w październiku 2016 r. udowodniliśmy, że skutecznie budujemy świadomość naszej marki w kontekście sprzedaży gazu i prądu"- mówi Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny. "Cieszą nas wyniki badań dowodzące, że marka PGNiG jest częściej postrzegana jako firma solidna, godna zaufania i oferująca produkty, które pozwalają oszczędzać"- dodaje.
 
 
Źródło: www.cire.pl

Sprawdź, z którym sprzedawcą możesz zawrzeć umowę

Sprzedawcy paliwa gazowego

Klikając w logo zostaniesz przeniesiony do szczegółowej oferty wybranego dostawcy gazu.

 

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]